Dealers Voor Duitse Kit
Gepost 20 mei 2010 - 07:41
We doen ons best.
Gisteren ook de laat oorlogse litzen en de M43 T-vorm pet emblemen aan het assortiment toegevoegd.
Gr.
Sjoerd
Leverancier van reproductie uniformen, uitrusting en insignes.
Kijk eens op Der Panzerknacker
Gepost 21 mei 2010 - 09:14
Heb veel informatie over het 6de Fallschirmjager Regiment in Woensdrecht onder von der Heydte! Voor info moet je me maar mailen!
Gepost 22 mei 2010 - 10:49
in hun winkel zelf verkopen ze alles aan toeristen prijzen
Gepost 22 mei 2010 - 01:15
sturmman kevin, op 22 May 2010 - 11:49 AM, zei:
Vertel mij eens wat deze winkel voor toegevoegde waarde heeft boven lokale winkels als www.re-enactmentshop.com en www.panzerknacker.nl?
> ik wil 101st sniper reacten
- Hehehe, step into mr Flibble's Slightly Used Sniper rifle car boot sale
HET PORRAH LIED SINDS 2005: PORRAH LIED KLIK HIER SASAK!
Gepost 22 mei 2010 - 03:06
Sheikh Al Stranghi, op 22 mei 2010 - 02:15 , zei:
toegevoegde waarde het is mooi meegenomen als je in normandie bent en je wil wat aanschaffen
het is een van de weinigen die een winkel hebben die je kan bezoeken
Gepost 22 mei 2010 - 04:22
sturmman kevin, op 22 May 2010 - 11:49 AM, zei:
sturmman kevin, op 22 May 2010 - 04:06 PM, zei:
het is een van de weinigen die een winkel hebben die je kan bezoeken
Je spreekt jezelf nog meer tegen dan de PvdA.
--------------------
I don't believe in ghosts myself, but if there are such things, I know that the ghosts of those Airborne men will be forever in those woods, fields and houses of Arnhem. Each year on September 17th they will be patrolling places in the dark with grimy, dirty faces, but grinning to each other, for it is theirs, all theirs - forever Arnhem.
Albert Blockwell, 7th King's Own Scottish Borderers
Gepost 23 mei 2010 - 03:37
sturmman kevin, op 22 May 2010 - 07:45 PM, zei:
het is wel handig als je in normandie op reis bent.en je er de monumenten bezoekt is het mooi meegenomen.
Ik betaal liever een normale prijs bij Tim en dat ik nog met zekerheid kan zeggen dat het kwaliteit is en wanneer ik ontevreden ben zo bij hem terecht kan als dat ik bij 1 of andere fransoos aankom waar ik teveel betaal voor materiaal waarmee ik niets mee kan.
Gepost 23 mei 2010 - 09:56
en zijn van de zelfde kwaliteit als www.de panzerknacker.nl. Ze verkopen ook van ant-z militaria aleen de belastingen
komen wat duur uit ik kost 70€ opleggen.
Gepost 23 mei 2010 - 10:47
sturmman kevin, op 23 May 2010 - 10:56 AM, zei:
en zijn van de zelfde kwaliteit als www.de panzerknacker.nl. Ze verkopen ook van ant-z militaria aleen de belastingen
komen wat duur uit ik kost 70€ opleggen.
Dat krijg je hé, bij hessenantique.com.... Die rekenen dan ook belachelijk veel verzenkosten, en ze leveren op een paar dingetjes na exact hetzelfde spul als je lokaal kunt krijgen...
Gepost 19 juni 2010 - 10:52
ik heb een uniform besteld bij sjoerd vd wal , word hellemaal op maat gemaakt , dus gewoon perfect en een top service klantvriendelijk
bij the bunker heb ik ook wat dingenen besteld ook hellemaal perfect alles binne een week binnen http://www.the-bunker.com
nu kwam ik ook http://www.clementstrading.com/ , heeft iemand hier ervaring mee ? je kan ze namelijk ook bellen voor een afspraak te maken , en aangezien ik het gewoon liever in mijn handen heb , dan dat ik wild en raak op een site besteld vroeg ik mij af wie heeft er hier weer ervaring mee
vandaag ook nog in belgie geweest op de beurs la gleize , niks gekocht , vragen de jackpot op beurzen heb ik zo idee van , en dit was mij ook al verteld door een paar mensen
als ik dan zie wat je erallemaal kan kopen , alleen voor mij nog niet weggelegt zonder vergunning , het is wel een beurs als je onderdellen nodig heb voor je re-enactment wapen , die prijzen vond ik wel weer mee vallen , alleen mg42 trommel daar vroegen ze de jackpot voor 80 a 90 euro tewel ik ze al voor 50 a 60 op internet tegen kwam , en dan maar over de helmen enz te zwijgen
gr jerry
Gepost 13 juli 2010 - 11:40
jerryzuilen, op 14 July 2010 - 12:09 AM, zei:
een linkje van de site zou handig zijn , dan weet de rest ook over wie je het heb
http://epicmilitaria.co.uk/
http://www.studio711...og/googleit.jpg
Gepost 02 augustus 2010 - 03:33
De komende dagen zullen er nog meer zaken volgen.
Oa originele broodzakriemen voor Wehrmacht en Luftwaffe, Duitse helmriempjes, net na-oorlogse Duitse koppelriemen, boterdoosjes, insignes en broodzakken.
Over 2 weken verwachten we weer een lading nieuwe zaken waaronder, K98 schoonmaaksetjes en pompstokken, wehrmacht truien, schouderstukken en originele K98 patroontasjes.
Uiteraard met de nette prijzen die iedereen van ons gewent is.
Voor degene die het nog niet meegekregen hebben, wij staat op Wings and Wheels in Ursel (BE) komend weekend.
We zullen naast ons gebruikelijke assortiment ook enkele originele items en zeldzaam papierwerk aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd van de Wal- Krebs
Leverancier van reproductie uniformen, uitrusting en insignes.
Kijk eens op Der Panzerknacker

Log in
Registreer
Help

Multi quote