Hey,
Ik post hier haast nooit iets maar lees dit forum regelmatig. Het is zeer spijtig dat er zoveel gezeikt wordt tegen personen die iets organiseren. Ten eerste als je iets organiseert kan je nooit voor iedereen goed doen dus maak er gewoon het beste van zoals er al gezegd geweest is. En ten tweede we hebben hier allemaal dezelfde hobby en het zelfde doel dus ipv te zeuren of jaloers te zijn op elkaar zouden we beter gewoon samen werken om er iets mooi van te maken. En als je problemen heb met iemand zeg het hem dan persoonlijk ipv op het internet waar iedereen het kan lezen en dan met je echte naam.
Kristof Hamiaux
Verhitte Discussie: Bastogne Historic Walk
Gepost 01 december 2009 - 11:53
Een nickname is een recht dat dit forum biedt, daar wil ik dan ook graag gebruik van maken.
Als je deze niet begrijpt...weet je niet waar het over gaat in dit topic.
Grt. Wodan
wodan, op 29 November 2009 - 07:55 PM, zei:
... U weet als geen ander dat foto’s een gevaarlijk wapen kunnen zijn, zeker in verkeerde handen...
Als je deze niet begrijpt...weet je niet waar het over gaat in dit topic.
Grt. Wodan
Gepost 03 december 2009 - 09:38
Rick van af hier niet verder lezen
Wodan ik zeg je alleen dit ,zorg dat ik je niet vindt in bastogne
Jij zit hier de boel op te naaien , op zodanige manier dat je het voor de mensen die iets organiseren in bastogne ,heel erg moeilijk maakt
Je heb er geen idee van en wordt je niet in dank afgenomen door het re-enactment wereldtje
dus als je niks zinnigs te zeggen heb over bastogne , zeg dan niks
groeten bas timmers
Wodan ik zeg je alleen dit ,zorg dat ik je niet vindt in bastogne
Jij zit hier de boel op te naaien , op zodanige manier dat je het voor de mensen die iets organiseren in bastogne ,heel erg moeilijk maakt
Je heb er geen idee van en wordt je niet in dank afgenomen door het re-enactment wereldtje
dus als je niks zinnigs te zeggen heb over bastogne , zeg dan niks
groeten bas timmers
Gepost 04 december 2009 - 04:22
wodan, on 29 November 2009 - 07:55 PM, said:
... U weet als geen ander dat foto’s een gevaarlijk wapen kunnen zijn, zeker in verkeerde handen...
Wodan, wat bedoel je met "in verkeerde handen"... bedoel je daarmee "mensen in overheidsdienst die een dossier van je aanleggen wanneer je je extremistisch uit ?"
Gepost 04 december 2009 - 06:10
Wodan, als je hier spannende verhalen op wilt hangen in kriptische omschrijvingen "put your money where your mouth is", als je daar de ballen niet voor hebt, houdt dan gewoon je snavel!
Patrick ken ik al een aantal jaren en ik heb veel met hem samen gewerkt en onderhoud nog steeds goede contacten met hem. Dus over Patrick kan ik voldoende zeggen. Patrick staat voor je klaar om te helpen en doet zijn best. Het enige dat je hem kwalijk kunt nemen is dat hij vaak van het goede uitgaat van de mensen waar hij mee samenwerkt en dat hij op een zelfde inzet van anderen kan rekenen. Daarom komt Patrick vaak in de positie van "het kind van de rekening". Patrick doet zijn best, anderen gooien er met de pet naar of doen hun huiswerk niet, zaken gaan fout, Patrick krijgt de schuld.
Je bent een typisch voorbeeld van "de beste stuurwal staan aan wal". Lekker aanschoppen tegen diegenen die zich inzetten. Zelf niks uitvoeren om daarna met de vinger te kunnen wijzen. Zo dapper.........
Veel plezier in Bastogne! We wachten je klaagzang na het weekend vol verwachting af...
Frank Slegers (niet anoniem en altijd bereikbaar voor commentaar)
Patrick ken ik al een aantal jaren en ik heb veel met hem samen gewerkt en onderhoud nog steeds goede contacten met hem. Dus over Patrick kan ik voldoende zeggen. Patrick staat voor je klaar om te helpen en doet zijn best. Het enige dat je hem kwalijk kunt nemen is dat hij vaak van het goede uitgaat van de mensen waar hij mee samenwerkt en dat hij op een zelfde inzet van anderen kan rekenen. Daarom komt Patrick vaak in de positie van "het kind van de rekening". Patrick doet zijn best, anderen gooien er met de pet naar of doen hun huiswerk niet, zaken gaan fout, Patrick krijgt de schuld.
Je bent een typisch voorbeeld van "de beste stuurwal staan aan wal". Lekker aanschoppen tegen diegenen die zich inzetten. Zelf niks uitvoeren om daarna met de vinger te kunnen wijzen. Zo dapper.........
Veel plezier in Bastogne! We wachten je klaagzang na het weekend vol verwachting af...
Frank Slegers (niet anoniem en altijd bereikbaar voor commentaar)
Gepost 04 december 2009 - 06:20
oakleaf, op 04 December 2009 - 04:22 PM, zei:
Wodan, wat bedoel je met "in verkeerde handen"... bedoel je daarmee "mensen in overheidsdienst die een dossier van je aanleggen wanneer je je extremistisch uit ?"
Als je bang bent voor hoe mensen je op de foto zetten kan je beter jezelf achter je oren krabben of je niet fout bezig bent, dan de schuld te leggen bij diegene die de foto maakt.

Log in
Registreer
Help

Multi quote