"Pattern '37" is een nieuwe Vlaamse groep voor levende geschiedenis.
Deze groep is een afsplitsing van "Frontleven 40-45". De Britse werkgroep had besloten om op eigen benen te gaan staan,en we zijn we met de beste bedoelingen uiteen gegaan.
Zoals de naam doet vermoeden is er ruimte voor verschillende thema's binnen het "Brits '39-'45".
Onze hoofd impressie is en blijft een standaard Britse infanterie sectie van het 4th Bn KSLI,159th Bgd, 11th Armoured Div.
Daarnaast zijn we begonnen met een sectie "machine gunners" van het 4th Royal Northumberland Fusiliers, de independent MMG COY van het 11th Armoured.
Naast deze twee, hebben we nog een reeks secundaire, en individuele impressies.
Verder werkt deze groep heel nauw samen, en is sterk verweven met de fotosite www.project1944.be
Voor meer Info, bekijk gerust onze nagelnieuwe site: www.pattern37.be
Vriendelijke groeten,
Pieter Dhondt
Pagina 1 van 1
Pattern '37 Nieuwe Levende Geschiedenis groep
Gepost 08 december 2009 - 02:55
Paul de Weerd, op 08 December 2009 - 12:38 PM, zei:
Goed initiatief heren! Ik ben benieuwd hoe compleet jullie de MMG company krijgen 
We gaan beginnen met 1 MMG sectie
we zijn nog momenteel bezig met de hardware en de training, maar tegen volgende zomer zijn we denk ik wel operationeel
RTFM !!!!!!
Gepost 08 december 2009 - 04:07
MichielVR, op 08 December 2009 - 02:55 PM, zei:
We gaan beginnen met 1 MMG sectie
, en de HQ afdeling(firecontroller en rangetaker).
we zijn nog momenteel bezig met de hardware en de training, maar tegen volgende zomer zijn we denk ik wel operationeel
.
De fotoserie daarvan zag er al erg veelbelovend uit, ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden
Pagina 1 van 1

Log in
Registreer
Help 

Multi quote