Deze lijst wil ik samen stellen met jullie hulp!
Wat ik van jullie vraag is om mij een Privé Bericht of E-Mail via het forum te sturen met de volgende informatie van je vereniging, indien deze nog niet op deze lijst staat:
- Naam v.d. vereniging
- Korte beschrijving van de vereniging en eventueel wat bijzonderheden of doelstellingen.
- Een korte lijst van eenheden die uitgebeeld worden. Het gaat dan om echte WO II werkgroepen, geen gelegenheidsuitbeeldingen! Dus als de vereniging zich richt op Brits Airborne maar 3 mensen ook wel eens Partizanen doen, gelieve dit niet te vermelden. Anders word de lijst te groot. Gelieve de uitgebeelde eenheden volledig uit te schrijven, en de nationaliteit te vermelden. Dus in plaats van 'Engineers', "B-Co, 17th Engineers, 2nd Armored Division; Amerikaans'
- Land waar de vereniging vandaan komt
- URL van de website
- Contactinformatie v.d. vereniging
- Korte beschrijving van de vereniging en eventueel wat bijzonderheden of doelstellingen.
- Een korte lijst van eenheden die uitgebeeld worden. Het gaat dan om echte WO II werkgroepen, geen gelegenheidsuitbeeldingen! Dus als de vereniging zich richt op Brits Airborne maar 3 mensen ook wel eens Partizanen doen, gelieve dit niet te vermelden. Anders word de lijst te groot. Gelieve de uitgebeelde eenheden volledig uit te schrijven, en de nationaliteit te vermelden. Dus in plaats van 'Engineers', "B-Co, 17th Engineers, 2nd Armored Division; Amerikaans'
- Land waar de vereniging vandaan komt
- URL van de website
- Contactinformatie v.d. vereniging
Ik sluit dit topic meteen, dit omdat het niet de bedoeling is dat dit een dialoog word. Dit dient slechts als naslagwerk voor mensen die op zoek zijn naar een vereniging die bij hun past. Eventuele correcties ook gewoon naar mij mailen en dan maak ik het in orde.
Bij voorbaat dank voor jullie bijdrage hieraan!
Met dank aan Carli voor dit idee!
Tot op heden op de lijst:
Nederland;
Vereniging Historische Militaria
Nederland 1940-1945
Voorwaarts MARS!
Living History Group Holland
Vereniging Militaire Living History
Vereniging Militair Depot
Studiegroep en Levende Geschiedenis Associatie
Pathfinder Parachute Group (NB: WOII georiënteerde parachutisten, geen normaal re-enactment)
België;
Belgische groep voor levende militaire historie 1940-1945
Belgian Living History Association (BLHA)

Log in
Registreer
Help
Deze topic is gesloten

Multi quote
- Vereniging Historische Militaria (V.H.M.)

- Belgische groep voor levende militaire historie 1940-1945 v.z.w.