Hoe topiccategorieën toe te voegen in Content Management Systemen

forum

Hoe topiccategorieën toe te voegen in Content Management Systemen

topics

Topics zijn het belangrijkste onderdeel van elk artikel en de basis van elk artikel is kennis. Kennisartikelen hebben echter verschillende vormen en maten. Sommige onderwerpen zijn algemeen en andere zijn gespecialiseerd. Er zijn onderwerpen waarbij zowel algemene als specifieke kennis vereist is. Onderwerpen kunnen ook gepland en geschreven worden, maar het onderwerp zelf bepaalt welke informatie in het artikel moet worden opgenomen.

Onderwerpen worden in twee categorieën ingedeeld: inhoud en navigatie. Een inhoudscategorie verwijst naar de inhoud van het artikel, zoals de titel, de body van het artikel en de pagina waar het artikel te vinden is. Elk van de onderwerpen in een categorie heeft een vooraf bepaald aantal woorden dat het voor de lezers gemakkelijk maakt het onderwerp te begrijpen. De onderwerpen in de inhoudscategorie worden dus beschouwd als navigatie-onderwerpen.

Navigatie-onderwerpen stellen de lezers in staat om naar het volgende gedeelte van het document te gaan. Als u bijvoorbeeld van plan bent een essay te schrijven, zijn de onderwerpen in deze categorie: Inleiding, Terminologie, Trefwoorden, Organisatie, Resultaten, Conclusie. Wanneer u deze onderwerpen in het content management systeem selecteert en op het potlood-icoontje naast elk onderwerp klikt, worden een aantal suggesties voor verder lezen voor u gegenereerd. Zo kunt u de onderwerpen kiezen die u het meest geschikt acht voor uw behoeften en kunt u beginnen met typen zonder u zorgen te maken over hoe u trefwoorden zult invoegen en ervoor te zorgen dat alle besproken ideeën goed worden weergegeven in uw document.

Contact